Binarni prostori
Ova serija radova je rezultat promišljanja o mediju (slikarstvu, skulpturi,
fotografiji, crtežu) i prostoru analitičkim postupkom dekonstrukcije slika i
objekata pri čemu dolazi do binarnosti gubitkom cjelovitosti, otvarajući mogućnosti ka daljem istraživanju. Spajajući
prirodne i industrijski proizvedene elemente
ili dekonstrukcijom, dobiveni elementi dolaze u neraskidiv odnos, te
sačinjavaju novu cjelinu kao binarni prostor.
Tripoint
Tripoint
Objekt je kao geometrijsko tijelo nešto elementarno, što bi značilo da se ne može rastaviti na manje elementarne dijelove. Destrukcija i u ovom slučaju nije destruktivan čin, u smislu uništavanja, već je kao analitička dekonstrukcija objekta. Radi se o transformaciji objekta ne o smrti objekta, uslijed čega bi objekt ostao u amorfnom obliku i stanju mirovanja. Nakon čina dekonstrukcije, preusmjeravam se na raspolaganje dobivenim česticama gipsa.
Dokumentacija dekostrukcije
Načinjeni objekti od gipsa su dokumentirani
kao fotografije, a zatim dekonstruirani. Nakon dekonstrukcije dobivene čestice
gipsa se miješaju vezivom, te započinje nanošenje gipsa (objekata) na sirova platna,
u identičnom ali plošnom obliku nego u kojem su objekti egzistirali u
trodimenzionalnom prostoru. Objekti se izrezuju sa fotografija, te je objekt ono
što nedostaje na fotografijama, dok prostor oko objekta ostaje zapisan.
Dokumentacija objekata
Svaka od tri fotografije je postavljena u visećem položaju u prostoru ispred propadajućeg objekta, koji je sada na platnu. Stanemo li ispred fotografija u određenu točku u prostoru, vidimo kroz njihove proreze iste objekte koji su sada na platnu, upravo tamo gdje objekt na fotografiji nedostaje. Pogledamo li proces nastajanja ove cijeline: 1.stvaranje objekata, 2.dokumentiranje objekata, 3.dekonstrukcija objekata, 4.slikanje objekata nanošenjem objekata na platno, te stavljanje u međuodnos dokument i sadašnjost (slika-fotografija), mogli bismo reći da se objekti iz ove sadašnjosti, reflektiraju kroz prošlo vrijeme i prostor (dokument/fotografiju), te spajaju u vremensko prostornu točku koju doživljavamo kao ovdje i sada viđeno. Naš položaj u prostoru uvjetuje zapažanje te točke, što bi značilo da zahtjeva određenu optičku igru, kako bi se smisao mogao sagledati u cijelini. Određene stvari gledane u ovoj stvarnosti; vrijeme, prostor, sadržaj, poprimaju određenu dimenziju ovisno iz kojeg aspekta gledamo, unoseći relativnost kao element promatranja i preduvjet spoznaje.
Prijelaz
Prijelaz se referira na Čaša
puna slike, rad iz ciklusa Nježna destrukcija iz 2013. u kojemu je ostrugana
slika pohranjena u staklenu čašu, koja stoji ispred praznog platna. Situacija
koja je dobivena u prostoru je odraz figurativnog prikaza sa platna, na kojemu
je bila naslikana prazna čaša. No u ovom slučaju prašina je dobivena sa crnog
monokroma kojeg možemo gledati kao objekt koji se nakon dekonstrukcije ponovno
spaja u objekt, crnu kocku koja stoji ispred ostruganog platna. Za razliku
od Čaša puna slike, ovdje ostrugani pigment poprima oblik kojim
odražava svoju egzistenciju nekada na platnu, ali u obliku objekt-objekta u
prostoru. Platno i kocka kao binarna struktura sačinjavaju novu cjelinu.
Pejzaž na platnu
Pejzaž na platnu je svojevrsna ironija na mimetičko prikazivanje. Naime na gornji rub dubokoprofilnog platna se postavlja dio izdvojen iz prirode (prirodni element), zemlja trava, grm. Time ignoriram lice platna kao konvencijonalnu površinu mimeze, te na alternativnom dijelu platna, unosim doslovnost kao oprečnost doslovnosti, odnosno kao "ono što ne treba prikazivati" jer već postoji.
Bi
Rad pod
nazivom Bi su negativi objekata koji su postojali u prostoru. Razbijam gipsanu
kuglu te gipsanu prašinu rasprostirem na pod u obliku kvadrata, u čijoj
je sredini ostavljen krug kao čisto polje na kojemu je nekada egzistirala kugla
(objekt). Drugi element je okrugli oblik raširene gipsane prašine osim u
središtu, gdje je ostavljeno čisto polje u obliku kvadrata koji je u ovome
prostoru egzistirao kao kocka. Kugla je savršeni okrugli oblik čija
površina nema granice, možemo se po njezinoj površini beskonačno kretati, dok kocka sadrži
bridove i kutove, te su njezine površine ograničene. Oba objekta se međusobno
zrcale kroz vlastite negative, koji ih istovremeno poništavaju njihovom
suprotnošću oblikom. U rad je usađena višestruka binarna struktura, jer se rad
sastoji od dva elementa, koji ponovno u sebi sadrže binarnost, u smislu puno-
prazno, okruglo- uglato.